Marcel van Maanen - (voormalig) Marketing Manager

'>
Versturen...

Neem contact op

x

Wil je niets missen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

* indicates required
x

Technishow | Van Ommen

Quote

Quote

"Voor Phantom was de Technishow 2016 dé gelegenheid om zich met een geheel nieuwe stijl te presenteren. Als A-merk, met een compleet nieuwe productrange en de Phantom Challenge als extra toegevoegde beurswaarde. Een uitdaging waar KOPexpo op perfecte wijze invulling aan heeft weten te geven. Niet alleen door het ontwerp van de stand, maar ook door de goede en flexibele samenwerking en een perfecte uitvoering. "There's no end to what we can do" is niet alleen op Phantom, maar ook op de samenwerking met KOPexpo van toepassing."

Marcel van Maanen - (voormalig) Marketing Manager

De vraag

De vraag

De Techni-Show beurs moest in het teken van Phantom komen te staan. Vooral de grote introductie van Phantom Challange was een belangrijk onderdeel. De beoogde doelgroep tijdens technishow is de eindgebruiker. En om Phantom Challange onder de aandacht te brengen is er gekozen voor een opvallende racesimulator! Zij wilden graag een open en toegankelijke eilandstand, die voldoende ruimte voor productpresentatie en relatiebeheer moest bieden.

Het resultaat

Het resultaat

De racesimulator trok duidelijk de aandacht. Het heeft zelfs een rij wachtenden opgeleverd. Het uitgelezen moment voor de medewerkers om een gesprek aan te gaan met de bezoeker. De rest van de stand is relatief rustig gehouden, maar voldoende ruimte voor screens met presentaties én zitruimte om rustig te kunnen praten met de bezoekers.


bekijk meer foto's

Over van Ommen

Over van Ommen

Van Ommen is een internationaal opererende verspaningsspecialist gericht op de technische groothandelaren. Het 65 jaar oude familiebedrijf levert een drietal merken; Phantom, Torax en International Tools. De beursdeelname is gericht op het onder de aandacht brengen van de merken bij de eindgebruiker. Iets dat tot op heden vooral via tussenpersonen verliep.

Deel: