Versturen...

Neem contact op

x

Wil je niets missen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

* indicates required
x

IBC | JVCKENWOOD

Quote

Quote

“De proactieve no-nonsens aanpak van KOPexpo gaf ons het vertrouwen om een eerste samenwerking aan te gaan. Vooral de flexibele houding en het vermogen om op het laatste moment te kunnen schakelen is voor ons een doorslaggevende factor geweest om een langere samenwerking aan te gaan. Inmiddels heeft KOPexpo drie internationale stands gerealiseerd voor de IBC, International Broadcast Convention in de Rai Amsterdam en het ontwerp en implementatie verzorgd van onze Europese Roadshow Mini. Kortom een plezierige samenwerking met de juiste doelstelling: optimaal resultaat!”

Paul Pasveer - Marketing Manager Professional Business Europe

De vraag

De vraag

Voor de IBC2017 was de vraag vanuit JVC om bijzondere beursstand te ontwerpen, namelijk een stand met een voetbalveld. Dit voetbalveld zou geplaatst worden ter demonstratie van hun high-end video apparatuur voor het opnemen en uitzenden van live sportevenementen. Verder moest de stand een ruimte bevatten voor het ontvangen van klanten en relaties.
Zo gaan we te werk

Het resultaat

Het resultaat

Een indrukwekkende stand met centraal daarin een voetbalveld. Rondom het voetbalveld is genoeg ruimte gecreërd voor JVC's apparatuur en voor geinteresseerde beursbezoekers. De standbezoekers kunnen de wedstrijden zowel live als op scherm volgen. Deze creatieve manier van productpresentatie zorgde voor veel bekijks op de stand waardoor ook de zitruimte volop gebruikt werd. Conclusie: weer een succesvolle beurs!

Een kopstand van KOP


bekijk meer foto's

Over JVCKENWOOD

Over JVCKENWOOD

JVCKENWOOD is een japanse electronicafabrikant die zich zowel op consumentenmarkt als de B2B markt richt. In de afgelopen jaren heeft JVCKENWOOD besloten zich meer te richten op de B2B markt en haar aanbod te verbreden middels bedrijfsovernames en innovaties. De bedrijfscultuur bij JVCKENWOOD is overwegend informeel, zowel onderling als naar hun dealers toe. Dat wil overigens niet zeggen dat deze organisatie niet prestatiegericht is. Integendeel. Hun beursdeelname had dan ook dit jaar weer een duidelijke sales doelstelling.

Ook zo'n stand?

Ook zo'n stand?

Dat kan! Chat, mail of bel ons om alles te weten te komen over de mogelijkheden voor jouw organisatie.

neem contact op
Deel: