Versturen...

Neem contact op

x

Wil je niets missen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

* indicates required
x

Velofollies | Sparta

Quote

Quote

"KOPexpo heeft de afgelopen jaren haar meerwaarde bewezen. Zij hebben bijgedragen aan onze totale look & feel tijdens (inter)nationale beursdeelnames. Of het nu gaat om "slim" ontwerpen of benutten van budgetten, bewustwording van het maximaal haalbare in communicatie en beursrendement, of simpelweg het nakomen van afspraken? KOPexpo is voor ons echt een vaste en goede partner."

Mark Kuper - Marketing Directeur Accell Nederland

 

 

De vraag

De vraag

De markt in de fietsenbranche is enorm in beweging. De consument wordt steeds merk bewuster wat vraagt om herkenbaarheid in de showroom. Sparta wilde daarom hun kenmerkende uitstraling behouden en een reëel beeld scheppen voor het gebruik buiten.

Het resultaat

Het resultaat

KOPexpo heeft een hoogwaardig, modern en duurzaam concept ontworpen waarmee De Fietser in Ede en enkele winkels in Duitsland en Nederland al zijn uitgerust. Door het gebruik van veel wit en de kenmerkende groene en rode signing oogt het geheel fris en modern. De fietsen worden op verschillende, speelse manieren gepresenteerd en de uitlichting is daarbij een belangrijk aspect. 


bekijk meer foto's

Over Sparta

Over Sparta

Sparta is een fietsmerk van Nederlandse bodem. Het bedrijf is opgericht in 1917 in Apeldoorn onder de naam Verbeek & Schakel. In datzelfde jaar kochten zij ook de merknamen Sparta, Romein en Vaandel. Pas in de jaren ’30 ging het bedrijf verder onder de naam Sparta Rijwielen en motorenfabriek. Inmiddels is Sparta niet meer weg te denken als merk onder de tweewielers. Degelijk, betrouwbaar, puur Hollands, maar zeker ook innovatief op het gebied van design en techniek.

Ook zo'n stand?

Ook zo'n stand?

Dat kan! Vraag ons naar de mogelijkheden en neem gerust contact op voor meer informatie over onze beursconcepten.

Deel: