Versturen...

Neem contact op

x

Quote

Quote

Chrètien Berger - Manager Motorcycle Division & Power Equipment Benelux

"Een bedrijf als KOPexpo is voor Honda Nederland BV een verademing! Binnen de diverse divisies binnen Honda Nederland BV, levert KOPexpo turn-key diensten op gebied van beursstands, shop-in-shop en interieur. Onze verschillende divisies waarderen hun correcte en prettige wijze van meedenken, communiceren en projectrealisatie. Door slim, out of the box en met groot gevoel voor communicatie/marketing te handelen, zijn wij in staat ons marketingbudget optimaal te benutten. Dat wij hierdoor strategisch onze handen en hoofd vrijhouden is heel erg prettig! Reden genoeg voor ons om KOPexpo aan te bevelen bij ons Europees hoofdkantoor in London UK."

Over Honda

Over Honda

Honda gelooft in ‘the power of dreams’. Door te dromen word je uitgedaagd aldus grondlegger Soichiro Honda. In 1948 rolde hun eerste motor van de band. Deze kreeg de toepasselijke naam Dream. In de jaren ’50 vestigde Honda zich in Amerika. In het land waar dromen werkelijkheid worden storten zij zich volledig op innovatie. Met succes. In de jaren die volgden brengen ze steeds vernieuwende motoren uit en in 1969 zelfs de eerste auto: de Honda N600. Deze nieuwe markt smaakt naar meer, want in 1973 komen ze met de eerste buitenboord motor en in 1984 introduceren ze hun eerste grasmaaier. De rest is geschiedenis, want tot op de dag van vandaag blijven ze innoveren en verrassen ze de wereld met verbeterde versies van hun oorspronkelijke producten. Knap werk!

De vraag

De vraag

Honda was duidelijk in hun doelstelling. Zij wilden return on investment. Na teleurstellende ervaringen met het vorige standbouwbedrijf waren zij op zoek naar een ‘echte partner’. Een belangrijke voorwaarde hierbij was de gewenste koop/huur constructie, zodat er in combinatie met een meerjarig contract het optimale uit het gestelde budget zou worden gehaald.

Het resultaat

Het resultaat

Daar hebben we invulling aan gegeven. Door slim om te gaan met de materialen en bepaalde items opnieuw in te zetten hebben we kunnen besparen op de motorbeurs en de hiswa. De rode draad binnen de verschillende beurzen was ruimte en overzicht. Alle stands hebben een open karakter en zijn krakend wit. Een mooi en fris contrast met het rood uit hun logo. Voor de motorbeurs hebben we high-tech motor steunen ontwikkeld en om het daadwerkelijke straatbeeld te versterken is het laatste concept voorzien van straatverlichting. Na het contract van 4 jaar werken wij nog steeds als “partner in exhibition”. Hier zijn we uiteraard erg trots op!


bekijk meer foto's
Deel: