Proef, ruik, kijk en ervaar tijdens de BBB!

Rowan van der Veen
07-11-2016

Proef, ruik, kijk en ervaar! Dat kon tijdens de afgelopen BBB in Maastricht. Deze Euregionale beurs heeft zich de afgelopen 62 jaar ontwikkeld tot een van de belangrijkste events voor horecaprofessionals.

 

Nieuw beursconcept

Dit jaar werd er een compleet nieuw concept geïntroduceerd. Bezoekers konden hun gastronomische hart ophalen binnen vier verschillende “wereld thema’s”. Dit concept werd enthousiast ontvangen. Hiermee is de BBB een stap dichter bij hun ambitie om internationaal een toonaangevende rol te spelen in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector.

 

Kwaliteit bezoekers

De kwaliteit van de bezoekers, bepaald door de hoge mate van beslissingsbevoegdheid, alsmede het aantal verschillende bedrijven dat zij vertegenwoordigden maakt dat veel van de exposanten al hebben aangegeven ook volgend jaar deel te zullen nemen. Daarmee is de verwachting dat het aantal exposanten nog verder zal groeien.

 

Vandemoortele

Een van de exposanten is Vandemoortele voor wie KOPexpo al jaren de standbouw voor verschillende beurzen verzorgt. Dit van oorsprong Belgische familiebedrijf is sinds de oprichting in 1899 uitgegroeid tot een internationaal opererend bedrijf met ca. 5000 medewerkers in 12 verschillende landen.

 

Vandemoortele-min

 

Vond je dit artikel interessant?

Laat je e-mail achter en ontvang een update als wij een iets nieuws plaatsen.

Rowan van der Veen
Door Rowan van der Veen Online marketeer

Meer weten over Rowan? Bekijk dan zijn persoonlijke pagina.

Ook interessant voor jou